Certifikace e-nástroje CENT 2023
E-nástroj CENT úspěšně prošel certifikací na všechny zadávací postupy a všechny kategorie elektronických úkonů podle zákona o zadávání veřejných zakázek. Společně s funkcionalitami bylo certifikováno i prostředí.
Školení bude probíhat prezenční formou, což umožní posluchačům aktivně zasahovat svými dotazy a komentáři do průběhu semináře a podílet se tak na jeho průběhu.
|
své praktické znalosti při aplikaci nové právní úpravy.
Seminář je určen pro zadavatele veřejných zakázek i pro dodavatele účastnících se zadávacích řízení, kteří chtějí prohloubit své praktické znalosti při aplikaci nové právní úpravy.
Na termínu konání semináře se domluvíme individuálně. V přihlášce k semináři, která je dostupná níže, máte možnost navrhnout termín, který Vám nejvíce vyhovuje.
5 a více účastníků
Přijedeme za Vámi! Seminář se uskuteční prezenční formou v prostorách vašeho úřadu.
do 5 účastníků
Seminář se uskuteční prezenční formou v našich prostorách v Šumperku.
Předpokládaná délka semináře je cca 3 hodiny. Konečná délka může být delší či kratší v závislosti na počtu dotazů účastníků.
bez DPH / účastník
* cena zahrnuje studijní materiály
* v případě zájmu vyhotovíme pro účastníky osvědčení o absolvování semináře
Seminářem Vás provede pan Ing. Tomáš Rýc, který má dlouholeté teoretické znalosti i praktické zkušenosti se specializací na administraci zadávacích řízení a poradenství v oblasti veřejných zakázek. Aktivně přednáší a publikuje. Za svou praxi proškolil pracovníky a zaměstnance mnoha desítek veřejnoprávních korporací a zadavatelských organizací.
V případě zájmu o vystavení Osvědčení o absolvování semináře, je nutné uvést tento požadavek v přihlášce. Osvědčení o absolvování akce bude odesláno bezprostředně po skončení semináře na kontakní e-mail + bude předáno v papírové podobě.
• Místo konání
Minimální počet pro konání semináře v místě vašeho úřadu je stanoven na 5 osob. V případě, že tento limit nenaplníte, je možné zkusit oslovit další naše klienty z vašeho blízkého okolí a domluvit se na hromadném semináři. Další možností je, že se seminář uskuteční v našich prostorách v Šumperku nebo online formou.
• Technické podmínky
Pokud máte zájem o seminář, který se uskuteční ve vašich prostorech, je nutné zajistit takové prostory, ve kterých bude připojení k internetu a možnost promítání prezentace.
• Platební podmínky
Fakturace za seminář proběhne následující den po konání semináře. Splatnost faktury je 14 dnů.
V případě zájmu si prosím stáhněte přihlášku k semináři viz odkaz níže a vyplňte požadované informace. Vyplněnou přihlášku zašlete na e-mailovou adresu vinklerova@osigeno.cz. Do 3 pracovních dnů od obdržení Vaší přihlášky se s Vámi spojíme a společně se domluvíme na podrobnostech.
E-nástroj CENT úspěšně prošel certifikací na všechny zadávací postupy a všechny kategorie elektronických úkonů podle zákona o zadávání veřejných zakázek. Společně s funkcionalitami bylo certifikováno i prostředí.
Nový update elektronického nástroje CENT je tu! Pojďte se podívat, co je ve květnové verzi 1.2 nového.
MMR vyhlásilo výzvy, jejichž cílem je podpořit obnovu a rozvoj obcí! Co je možné z výzev pořídit? Podívejte se na přehledné výpisy.