Novela zákona o zadávání veřejných zakázek byla publikována ve Sbírce zákonů
Účinnost novely je stanovena ode dne 3. dubna 2025. Jaké změny přináší?
Školení bude probíhat prezenční formou, což umožní posluchačům aktivně zasahovat svými dotazy a komentáři do průběhu semináře a podílet se tak na jeho průběhu.
své praktické znalosti při aplikaci nové právní úpravy.
Seminář je určen pro zadavatele veřejných zakázek i pro dodavatele účastnících se zadávacích řízení, kteří chtějí prohloubit své praktické znalosti při aplikaci nové právní úpravy.
Na termínu konání semináře se domluvíme individuálně. V přihlášce k semináři, která je dostupná níže, máte možnost navrhnout termín, který Vám nejvíce vyhovuje.
5 a více účastníků
Přijedeme za Vámi! Seminář se uskuteční prezenční formou v prostorách vašeho úřadu.
do 5 účastníků
Seminář se uskuteční prezenční formou v našich prostorách v Šumperku.
Předpokládaná délka semináře jsou 2 hodiny. Konečná délka může být delší či kratší v závislosti na počtu dotazů účastníků.
bez DPH / účastník
* cena zahrnuje studijní materiály
* v případě zájmu vyhotovíme pro účastníky osvědčení o absolvování semináře
Seminářem Vás provede pan Ing. Tomáš Rýc, který má dlouholeté teoretické znalosti i praktické zkušenosti se specializací na administraci zadávacích řízení a poradenství v oblasti veřejných zakázek. Aktivně přednáší a publikuje. Za svou praxi proškolil pracovníky a zaměstnance mnoha desítek veřejnoprávních korporací a zadavatelských organizací.
V případě zájmu o vystavení Osvědčení o absolvování semináře, je nutné uvést tento požadavek v přihlášce. Osvědčení o absolvování akce bude odesláno bezprostředně po skončení semináře na kontakní e-mail + bude předáno v papírové podobě.
• Místo konání
Minimální počet pro konání semináře v místě vašeho úřadu je stanoven na 5 osob. V případě, že tento limit nenaplníte, je možné zkusit oslovit další naše klienty z vašeho blízkého okolí a domluvit se na hromadném semináři. Další možností je, že se seminář uskuteční v našich prostorách v Šumperku nebo online formou.
• Technické podmínky
Pokud máte zájem o seminář, který se uskuteční ve vašich prostorech, je nutné zajistit takové prostory, ve kterých bude připojení k internetu a možnost promítání prezentace.
• Platební podmínky
Fakturace za seminář proběhne následující den po konání semináře. Splatnost faktury je 14 dnů.
V případě zájmu si prosím stáhněte přihlášku k semináři viz odkaz níže a vyplňte požadované informace. Vyplněnou přihlášku zašlete na e-mailovou adresu vinklerova@osigeno.cz. Do 3 pracovních dnů od obdržení Vaší přihlášky se s Vámi spojíme a společně se domluvíme na podrobnostech.
Účinnost novely je stanovena ode dne 3. dubna 2025. Jaké změny přináší?
Upozornění na blíží se termín pro uveřejnění skutečně uhrazené ceny
Nové limity pro veřejné zakázky malého rozsahu přinášejí zásadní změny! Jaké částky se nově vztahují na dodávky, služby a stavební práce? Čtěte více…